2018. augusztus 13., hétfő

Képek ideszórva

Csak gyorsan felszórok néhány képet a hétvégéről... voltunk 2 kertiparty-n, kirándulni, terelni... annnnnyira jó volt!!

Előző héten teljesen hanyagoltam a kiskutyáimat, Anyánál voltunk kint, ők a kertben, én pedig teljes lelazulásban... napi 1x-i séta a mezőn.. viszont olvashattam gagyi szerelmes regényeket, addig feküdtem az ágyba amíg nem szégyelltem, nem állítottam ébresztőt (néha még hétköznap sem, atyaég :D) és nem rohantam sehova :D Egyszer voltunk agility-zni, meg egyszer sétálni a csajokkal.

Ezek után nagy sikert arattam az állatkák körében, amikor ismét izgibbre fordult az élet :)

Pénteken este Évinél buliztunk, szombaton reggel Cseszneken kirándultunk, majd este Cintinél partyztunk, arany Nyunyu szombat estére úgy elfáradt, hazafelé annyira aludt a boxban, fel sem ébredt, amikor megérkezve kinyitottam a csomagtartót :D

Fotódokumentáció:


A Kő-árok felé.. szeretjük ezt az útvonalat, gyönyörű, hűvös és könnyű terep



Assyrian baby az erdőben
Gombában nem vagyok jó - pedig ebből írtam a szakdogámat - de ez szerintem borostás réteggomba




Vasárnap már lassítottunk, hajnalban terelni voltunk. Nem nagyon volt kedvem az egészhez, ha őszinte lehetek, mostanában nehezen viseltem, hogy Nyúl állandóan rám hajtja az - egyébként elég pánikbeteg - birkákat, nekem meg letapossák a lábamat, meg beszorulok közéjük, aztán se balra, se jobbra...

Kértem Gabit, hogy segítsen ő is a távolságnövelésben/lassításban. És Newton annyira ügyes volt!!!!! Mindjárt rommá szívecskézem az egész oldalt :) Látszott rajta, hogy elhozta magával az eszét is :) Ilyenkor annyira jó belenézni a csillogó szemeibe!! Annyi értelem van benne és annyi csibészség és annyi kedvesség :) - ilyen "bármit megcsinálok, csak mondjad, megkergetem vagy összeszedem vagy idehozom őket a kedvedért - amúgy láttad milyen ügyi voltam??"

Egész szépen sikerült lassítani, a kihajtás nagyon szép volt, a megállítások szintén és most először gyönyörűen ment a balance-ból történő előrehívás is, többször is!!! Annyira boldog voltam :)

Asszírka Gáborral ment be, ő egyenlőre a körbefutkározásnál tart, első lépésként a balance-ot kell majd belőni neki. Annyira belelovalta magát a dologba, hogy NEM VETTE EL A KAJÁT!!! Ilyen még az életben nem volt! Asszírka, aki egy szem tápért felás egy udvart... annyira megboldogult :) Végigordította a mi gyakorlóblokkunkat, meg később be is szökött, amikor mi Newton-nal dolgoztunk.. ilyenkor mondjuk még nagyobb arca van, mert hát ott a tesó.

Pár életkép :)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése