2018. június 10., vasárnap

Terelés 2 db, kölyöktanfolyam 1 db, agility 1 db , Sopron 1 db

Ez lenne a hétvégi elszámolószámla :D

Nem unatkoztunk, annyi szent...

Nézzük sorban: terelés.. szombaton és vasárnap hajnalra is volt időpontunk Gabinál Székesfehérváron. A szombat aztán majdnem meg is hiúsult, merthogy szakadt az eső.. nem adtuk fel, kivártuk hogy elálljon :D Végül egy órával később kezdtünk, de tereltünk!

Newton az első 5 percben értékelhetetlen, utána viszont szuper volt!! Kicsit én is összeszedtem magam és elhatároztam, hogy jó, most csakazértis én megyek elöl és nem fogom a birkanyáj közepén eltaposva végezni!!!! Szóval mentem előre rendületlenül, méghozzá a birkáknak háttal (mert ha hátrálva megyek, nem tudok elég gyors lenni és kész) és inkább visszatekintgettem a kutyára. A balance gyönyörű. Gabi szerint ezt már érti is. Úgyhogy átléptünk a következő feladata, a megállításra. Múltkor már csináltunk belőle párat. Ez alkalommal: megállítás a nyáj mögött, majd én odalépek a kutyához, távolabb viszem, ő marad és én féltávra visszatérve indítom a kerülést, mindkét irányba. Nagyon szépen ment neki!! A második körben már sokkal jobban szétestünk - mindketten elfáradtunk fejben és ez meglátszott.. :)

Vasárnap az első kör ismét szebb volt, bár látszott, hogy Newton fáradt (előző este ugye Sopronban is voltunk). A két blokk között most megint volt másik kutya akivel váltottuk egymást (beauceron, eszméletlen gyönyörű munkát vágott le..), Newton így jobban felpörgette magát a szünetben, a munka szét is esett utána.. fáradt volt, fel volt húzva, szóval nem voltunk a csúcson. Amikor belelkesül, kicsit pattogva fut, a birkák meg pánikra kapcsolnak és rám rohannak... viszont lassítani meg nem egyszerű. Mindegy, azért új feladatot is kezdtünk - kerítésről lehajtás - ez gyönyörűen ment!! Illetve karámba behajtás és kihajtás. Ezek nekem tetszenek nagyon :) Van mit gyakorolni :)

Asszírka volt a tanfolyamán, nagyon ügyes. Az egyetlen, amin lehetne fejleszteni, hogy játsszon más kutyákkal. Maya a kedvence és csak vele hajlandó partyzni...

Imádott agility-nk sajnos ezzel az utolsó alkalommal véget ért. Ismét eszméletlenül jól éreztük magunkat... Newton annyira szereti és olyan gyönyörűen dolgozik velem, mindig annyira boldog vagyok egy-egy szép pálya után... a borzasztó meleg ellenére olyan ügyesen és lelkesen csinálta... jövő héten már csak "búcsúparty" lesz... nagyon szomorú vagyok. Ebben megtaláltuk amit mindig is kerestem.. azt hiszem írok egy külön posztot az agility-ről. :) Keresnünk kell új helyet, mert Krisztit hiába győzködjük, nincs több kapacitása erre. Nem csodálom amúgy. Ő maga is versenyez, edz, 3 kutyája van és persze dolgozik is... azt mondja, amúgy is vissza kell vennie, mert nem győzi.

Sopron szuper volt, mint mindig.. innét mindig jókedvűen megyünk haza :) A vasárnapi foglalkozáson sajnos már nem tudtunk részt venni, mert olyan hullák voltunk, hogy nem vállaltuk. A melegben utazással meg az aznapi programokkal a hátunk mögött már inkább választottuk a nyugodt vasárnap estét.. így nekem is volt időm hajat mosni :D :D :D

Ja igen, képek sajnos semmiről nincsenek, de nem volt időnk/energiánk fotózni.. majd legközelebb.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése