2018. január 29., hétfő

Dolgos hétvége

A hétvégén mindkét kutty kutyasulin járt, Asszír életében először, Newton pedig végre ismét...

Szombaton Kicsi Nyúllal kipróbáltuk az agility-t, mert Dóriék járnak Ingával és ő azt mondta, nagyon tetszik nekik és úgy érzi, fejlődnek is. 11 évesen volt pár próbálkozásom az agility-vel, még Shadows-zal, de nem emlékszem hogy olyan nagyon megfogott volna a dolog.

Ettől függetlenül most nagyon vártam a szombatot, mert Newton-nak és nekem is nagy szükségünk van ismét valamiféle életmódprogramra.

Kezdtünk a kúszóval - ezt ismerte, bár azért nem olyan tudatosan - aztán néhány egyszerűbb, magasság nélküli akadálykombinációt is kipróbáltunk.

Newton olyan ügyes volt, egyszerűen annyira örült, hogy megint együtt vagyunk és gyakorolunk, valami újat és  érdekeset csinálunk, de én is ugyanígy éreztem... olyan boldog voltam és annyira megdícsértem minden sikeres "pálya" után.. komolyan, nálam is egész nap kitartott a boldogság :) Annyira szépen csinált mindent, annak ellenére hogy sosem agility-ztünk :) Kriszti, az edzőnk is megdícsért minket, úgy örültem :) Járni fogunk, ez már biztos!! 

Vasárnap pedig Asszír ment oviba, Nyúl meg párhuzamosan mantrailingezett egyet. Ezt már nagyon régen csinálta, óriási elánnal vetette bele magát a keresésbe, a lelkesedése elvitte a koncentrációt, de így is élmény volt ismét :) Tényleg hiányzik nekünk a munka..

A pici az oviban egyenlőre egyedül volt a kispályán, mert aktuálisan épp csak raptorok voltak az órán. Viszont a feladatoknál, ahol pórázon voltak a többiek, átmehetett a nagypályára és mindent hihetetlenül ügyesen megcsinált. Semmitől sem fél.. mindenre felmászik, kúszón átrohan, nagyon cukker.

Ezután kutyás séta következett, Asszírt a kocsiban hagytuk, pihenni. A sok nagy, rohangáló-játszó-ugató kutya sok lett volna neki. Meg így legalább gyakorolta a boxban pihenést. Hagytam bent pihepuha pokrócokat meg plusz Vetbedet is, hogy nehogy megfázzon.

Tényleg szuperul sikerült a hétvége, mindig rájövök, nagyon szeretem és nagy szükségünk van a sulizásra, nekem és a kutyáknak is...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése