2024. április 21., vasárnap

Hétvégi kirándulások

Mindkét nap mentünk egy-egy rövidebb kört, hogy ne maradjon ki az erdő ezen a hétvégén sem, főleg, hogy tökéletes, hűvös idő van - ma konkrétan téli kabátban sem volt melegem és simán elfért volna rajtam a téli túraszoknyám is..

Főként szombaton csodálatos napfényes, gyönyörű felhős képeket készítős bakonyi kirándulást hoztunk össze, két részletben. Indítottunk a szokásos bakonyszentlászlói minikörrel, aztán átmentünk Bakonygyirótra, mert meg szerettem volna nézni a pincesort, amit még sosem láttam (nem néztem meg térképen, hol van pontosan, de gondoltam azért gyiróton csak elboldogulok, picike falu - így is volt, de azért leírom: a falu kb közepén a buszfordulónál kell lekanyarodni a vasútállomáshoz vezető útra, majd az Y-ban balra tartani, áthajtani a kis töltésen futó síneken és már ott is vagyunk).

Utóbbi rész léleknyugtató hatással is bírt, mert az állatkák Szentlászlón, a túra vége felé megint leléptek és elrongyoltak 300 méterre, vadak után, szóval olyan ideges voltam rájuk, hogy nagy szükségünk volt a 2. felvonásra. Aztán persze itt sem csak a pincesoron sétáltunk végig, hanem kinéztem egy kis kört, volt elég durva cserjék alatt-vadcsapáson-sunnyogós szakasza is, de a necces részen pár 100 métert a Nyúl már madzagon töltött. Összesen 9,6 km-t hoztunk össze a 2 kiskörön, kellemes volt és nagyon szép, az idegbetegségtől eltekintve, de az csak rövid ideig tartott.









Ma pedig az ugodi kiskört (8 km) ismételtük, mert gyönyörű út és nagyon könnyű. A táj pedig mindig más, most pl. csodaszép kosborokat mutatott:)






Kilométerhiányunk azért nincs, azt hiszem:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése